W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie Wasze i naszych pracowników, a także w celu stałego podwyższania jakości świadczonych usług prosimy o zapoznanie się z regulaminem świadczenia usług kosmetycznych/kosmetologicznych w naszej klinice przed przystąpieniem do korzystania z nich.
$1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych/kosmetologicznych świadczonych w Studio Paula Kosmetologia estetyczna, ul. Zielona 6, Bielsko – Biała,
- Klienci Kliniki mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu kosmetycznego/kosmetologicznego, zwanego dalej „zabiegiem”.
- Przystąpienie do zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu.
$2
Rezerwacje terminów
- Klient może uprzednio umówić termin wykonania zabiegu w klinice, telefonicznie, mailowo, online za pośrednictwem portalu moment.pl https://www.moment.pl/studio-paula-bielsko-biala
- Pierwsza wizyta w Klinice jest objęta obowiązkiem przedpłaty, stanowiącej 30% kwoty usługi. Po zarezerwowaniu wizyty Klient otrzymuje link z przekierowaniem do płatności. Płatność należy zrealizować w ciągu 24h. Po tym czasie nastąpi automatyczna anulacja wizyty.
- Dzień przed umówionym terminem Klient otrzyma drogą telefoniczną – SMS – przypomnienie o wizycie.
- W przypadku nieprzystąpienia do zabiegu objętego przedpłatą lub odwołania terminu w czasie krótszym niż 36 godzin przed jego rozpoczęciem przedpłata będzie rozliczona na rzecz Studio Paula Kosmetologia Estetyczna na rzecz zarezerwowanego czasu.
- W przypadku nieprzystąpienia do zabiegu lub odwołania wizyty objętej karnetem, w czasie krótszym, niż 36h zabieg zostanie potraktowany jako wykorzystany.
- Na zarezerwowane zabiegi należy się zgłosić najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną. Klinika zachowuje prawo do niewykonania zabiegu na rzecz Klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 15 minut.
- Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Klienta, zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy zabiegu mogą zostać skrócone wedle uznania Pracownika, z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany zabieg należy się opłata w pełnej wysokości.
- W przypadku opóźnienia się zabiegu z przyczyn leżących po stronie kliniki, w tym Pracownika, żaden z etapów nie zostanie skrócony.
- Klinika zastrzega sobie prawo do odwołania terminu zabiegu na 24 godziny przed jego terminem. Salon jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu.
- Pierwszeństwo na termin wykonania zabiegu mają Klienci, którzy dokonali rezerwacji.
$3
Higiena i bezpieczeństwo pracy
- Do zabiegów w Salonie wykorzystuje się sterylne i jednorazowe materiały takie jak: rękawiczki, ręczniki, waciki, gaziki, serwety, kardridże, igły itp. Narzędzia wielokrotnego użytku po zabiegu poddawane są dezynfekcji oraz sterylizacji zgodnie z instrukcją użytkowania narzędzi wielokrotnego użytku z użyciem autoklawu klasy medycznej B. Stoły, blaty, fotele, podłogi dezynfekowane są środkami do dezynfekcji powierzchni o wymaganym spektrum działania. Dodatkowo codziennie klinika po zamknięciu jest naświetlany lampą bakteriobójczą.
- Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wymagane wykształcenie jak i certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
- Przed przystąpieniem do świadczenia usługi pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy ze względu na stan zdrowia, przebyte choroby czy tryb życia lub inne czynniki nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu oraz w celu ustalenia zaleceń po zabiegowych.
- Każdy Klient, który ma mieć wykonany zabieg zostaje poinformowany o przeciwwskazaniach do danego zabiegu.
- Klienci przed rozpoczęciem zabiegu mają obowiązek powiadomienia pracownika o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia zabiegu, który w danym momencie będzie wykonywany.
- Klienci zobowiązani są poinformować pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegu.
- W razie wątpliwości, co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu – pracownik ma prawo odmówić jego wykonania.
- Klinika nie bierze odpowiedzialności za powikłania po zabiegu lub brak pożądanych efektów zabiegu w przypadku zatajenia informacji o stanie zdrowia, nie stosowania się klienta do zaleceń pozabiegowych oraz nieodpowiedniej pielęgnacji domowej.
$4
Formularze, kartoteki i poufność informacji
- Salon działa zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Państwa dane nigdy nie zostaną udostępnione osobom trzecim.
- Podczas pierwszej wizyty należy wypełnić formularz zgody na przetwarzanie danych osobowych i kartę konsultacyjną oraz zgodę na wykonanie zabiegu.
- Danych używamy wyłącznie do kontaktu z Państwem i gwarantujemy ich nienadużywanie, zarówno w przypadku SMS, jak i mailingu.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Administratora opisane są w polityce prywatności zamieszczonej na stronie studiopaula.pl
- Wszystkie Państwa zabiegi są ewidencjonowane, opisane w kartotece zabiegowej i strzeżone tajemnicą zawodową. Pracownicy Kliniki posiadają odpowiednią kulturę osobistą i zapewniają całkowitą dyskrecję.
- Pracownicy Kliniki Studio Paula kosmetologia estetyczna przed rozpoczęciem pracy w klinice podpisują umowy poufności,
- Formami kontaktu z Salonem są:
– numer telefoniczny dostępny na naszej stronie internetowej, wizytówkach i ulotkach: 604355641
– adres e-mail: recepcja@studiopaula.pl
– fanpage na Facebooku: https://www.facebook.com/studiopaulapl
- W sprawach związanych z wizytami i zabiegami prosimy kontaktować się oficjalnymi kanałami. Personel Salonu Studio Paula nie może udostępniać prywatnych kontaktów.
$5
Cennik, Płatności
- Ceny usług podane są w cenniku dostępnym w Klinice i na stronie studiopaula.pl
- Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego i Salon Studio Paula Kosmetologia estetyczna zastrzega sobie prawo do ich zmiany.
- Za usługi świadczone w Studio Paula kosmetologia estetyczna, Klienci mogą dokonywać płatności gotówką, kartą płatniczą, przelewem na wskazane konto. W przypadku płatności przelewem, środki na koncie muszą zostać zaksięgowane najpóźniej 1 dzień przed umówionym zabiegiem.
- Za wykonaną usługę klient otrzyma potwierdzenie zapłaty w postaci: paragonu fiskalnego bądź faktury.
- Płatność za każdą z usług musi być dokonana bezpośrednio w recepcji kliniki po wykonanym zabiegu. W przypadku płatności za vouchery podarunkowe honorowana jest także płatność w postaci przelewu wykonanego przed odbiorem vouchera.
$6
Promocje, rabaty
- Aktualne promocje i rabaty umieszczane są na:
– stronie internetowej: https://www.studiopaula.pl/cennik-oferta-specjalna/,
– profilu facebook: https://www.facebook.com/studiopaulapl,
– instagram: https://www.instagram.com/studiopaula_/?hl=pl, oraz stacjonarnie w Salonie. Wszelkie informacje na temat aktualnych promocji może udzielić recepcja Salonu. - Promocje nie łączą się ze sobą.
- W Klinice dysponujemy programem lojalnościowym dla Klientów. Dołączenie do programu umożliwia zbieranie punktów za wykonanie usług w klinice, zakupienie produktów, voucherów podarunkowych, polecenie kliniki innym osobom.
- Ilość otrzymanych punktów zależy od wartości wykonanych usług lub zakupionych produktów.
- Punkty programu mogą być naliczane tylko jeden raz za każdą aktywność.
- Zebrane punkty można wymienić na nagrody. Lista dostępnych nagród jest dostępna na stronie moment.pl w zakładce program lojalnościowy: https://www.moment.pl/studio-paula-bielsko-biala/program-lojalnosciowy. Informacji na temat nagród udziela także Recepcja kliniki Studio Paula kosmetologia estetyczna.
- Zebrane punkty nie podlegają zamianie na pieniądze, nie mogą być przedmiotem sprzedaży, ani przekazania osobie trzeciej.
- Nagrody można odbierać w siedzibie kliniki Studio Paula kosmetologia estetyczna.
- Odebranie nagrody skutkuje zmniejszeniem stanu konta uczestnika programu o ilość punktów niezbędnych do odebrania wybranej nagrody.
- Informacje na temat ilości zebranych punktów może udzielić Recepcja kliniki Studio Paula kosmetologia estetyczna lub można sprawdzić je na osobistym koncie uczestnika programu na portalu moment.pl
- Przystąpienie do programu lojalnościowego następuje poprzez zgłoszenie w Recepcji kliniki Studio Paula kosmetologia estetyczna. o chęci uczestnictwa w programie, akceptację Regulaminu oraz aktywowanie Konta Uczestnika.
- Uczestnik programu może brać udział w programie tylko osobiście, a jego uczestnictwo nie podlega przeniesieniu na inne osoby.
- Każdy Uczestnik może mieć tylko jedno konto w programie lojalnościowym.
- Szczegółowy regulamin programu lojalnościowego znajduje się pod adresem: https://www.moment.pl/studio-paula-bielsko-biala/program-lojalnosciowy/regulamin
$7
Vouchery
- W Studio Paula istnieje możliwość zakupu Voucherów podarunkowych.
- Vouchery podarunkowe upoważniają do skorzystania z usług w klinice zgodnie
z obowiązującym cennikiem i wartością posiadanego Vouchera. Można nimi płacić za wszystkie usługi oraz preparaty sprzedawane w Salonie według aktualnej oferty. - Vouchery podarunkowe są wydawane w formie eleganckiego zaproszenia zapakowanego w kopertę.
- Vouchery podarunkowe dostępne są w ciągłej sprzedaży i mogą opiewać na dowolną kwotę.
- Vouchery mogą mieć formę zaproszenia imiennego. Można nabyć również zaproszenia bezimienne na wybrane usługi.
- Vouchery można nabyć osobiście w recepcji, drogą mailową, online za pośrednictwem sklepu internetowego: https://www.sklep.studiopaula.pl/kategoria/vouchery
- Zakupiony Voucher podarunkowy online zostanie wysłany Klientowi drogą mailową, może być odebrany osobiście w recepcji Salonu lub może zostać wysłany pod wskazany adres za dodatkową opłatą – koszt przesyłki kurierem.
- Vouchery są ważne przez okres 3 miesięcy od daty ich zakupu – w tym okresie należy wykorzystać zakupiony voucher. Po upływie 3 miesięcy od daty zakupu Voucher traci ważność, a zawarta na nim wartość zostaje utracona.
- Voucher można wykorzystać podczas jednej lub kilku wizyt w zależności od wykupionych usług.
- Przy dokonywaniu rezerwacji prosimy o poinformowanie, że formą płatności za umawiany zabieg będzie Voucher Podarunkowy.
- Voucher należy okazać w recepcji przed skorzystaniem z zabiegu.
- Vouchery nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę. Nie ma również możliwości wydawania niewykorzystanej reszty z Voucherów w gotówce.
- Vouchery mogą być wykorzystanie wyłącznie przez osobę na którą zostały wypisane lub w wyjątkowych sytuacjach mogą być przepisane na inną osobę.
- Vouchery nie podlegają zwrotowi, prosimy więc o przemyślane zakupy.
- Zgodnie z życzeniem osoba obdarowana może dopłacić do Voucheru, jeżeli wartość usług z których chce skorzystać opiewa na kwotę wyższą niż wartość Voucheru.
$8
Pakiety i karnety zabiegowe
- W Salonie istnieje możliwość zakupu promocyjnych pakietów zabiegowych oraz karnetów na określoną ilość zabiegów w serii.
- Aktualne promocyjne pakiety oraz karnety widnieją na stronie internetowej https://www.studiopaula.pl/cennik-oferta-specjalna/, a także wszelkie informacje udziela Recepcja Salonu.
- Rabat przyznawany do serii zabiegów wyklucza wszelkie wymiany zabiegów na inne w tej cenie.
- Klient ma możliwość wykupienia zabiegów w „serii” – otrzymując karnet na daną serię. Przy wykupie serii zabiegów obowiązuje opłata „z góry”.
- Każdy karnet objęty jest terminem ważności (max 6 miesięcy).
- Promocje nie łączą się.
$9
Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji odnośnie sposobu wykonania Zabiegu lub jego efektów, w terminie do 7 dni roboczych od jego wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów zabiegu.
- Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Salonie w dowolnej formie np. w postaci paragonu, potwierdzenia płatnością kartą.
- Reklamacje składa się w formie pisemnej osobiście w Salonie lub za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Salonu. Wskazane jest dołączenie do zgłoszenia dokumentacji zdjęciowej.
- Wszystkie reklamacje są rozpatrywane na bieżąco. Maksymalny termin na rozpatrzenie reklamacji to 7 dni roboczych od otrzymania przez Salon zgłoszenia reklamacyjnego Klienta.
- W przypadku uznania reklamacji Salon umożliwi mu skorzystanie z nieodpłatnego zabiegu korygującego.
- W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie do 14 dni roboczych.
- W przypadku kwestionowania zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę.
- W przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości. Salon zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia Klienta z opłaty w przypadku oczywiście zasadnych podstaw reklamacji.
$10.
Lista rezerwowa
- Oferujemy możliwość wpisania się na listę rezerwową.
- W przypadku zwolnienia terminu na dany zabieg, zawsze kontaktujemy się z pierwszą osobą na liście.
- Z uwagi na powyższe, prosimy, aby Państwo niezwłocznie powiadamiali obsługę Salonu o niemożliwości pojawienia się na wizycie. Pozwoli to na korzystanie z naszych usług osobom oczekującym na liście rezerwowej.
$11.
Zmiany w Regulaminie
- O wszelkich zmianach w niniejszym Regulaminie będziemy Państwa informować na bieżąco na naszej stronie internetowej studiopaula.pl, Salon Studio Paula zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
- Każdy(a) klient/ka ma prawo do wglądu do regulaminu, cennika usług i certyfikatów uzyskanych przez pracowników gabinetu.
- W Salonie mają zastosowanie wytyczne Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań sanitarnych jakim powinny odpowiadać zakłady fryzjerskie, kosmetyczne, tatuażu i odnowy biologicznej.
- Wszystkie osoby przebywające w Salonie zobowiązane są przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii pracowników.
- Niezastosowanie się klientki/a do wymagań regulaminu skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności Salonu za przeprowadzony zabieg.
$12.
Postanowienia końcowe
- Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Salonu są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii personelu. Klient korzystając z usług Salonu jednocześnie potwierdza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem. Za naruszenie postanowień niniejszego regulaminu uważa się również działania lub zaniechania zmierzające do jego obejścia.
- Klienci Salonu proszeni są o wyciszenie telefonów komórkowych.
- Zakazane jest palenie wyrobów tytoniowych oraz spożywanie alkoholu na terenie Salonu i ogródka.
- Wszelkie sprawy nieuwzględnione w regulaminie Salonu będą zawsze rozpatrywane z chęcią osiągnięcia kompromisu i porozumienia satysfakcjonującego obie strony, tj. Klientów i Salonu
- W sprawach nieuregulowanych w regulaminie rozstrzygają ogólne przepisy Kodeksu Cywilnego.